Παρασκευή, Νοεμβρίου 01, 2013

Αποκοπήκαμε από τη μεταφυσική...


8 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Εμείς έχουμε πεθάνει, έχει δίκιο...το κακό είναι ότι σκοτώνουμε και αυτούς που δεν έχουν γεννηθεί ακόμα..
Συγκλονιστικός!

Καλή σου μέρα και καλό μήνα, φίλε Νημερτή..

Νimertis είπε...

φίλε μου Ανταίε... τι να πει κανείς για αυτή τη ψυχή... και μόνο που τον ακούω οι δονήσεις φτάνουν στο είναι μου... κάποιες φορές διαφωνώ ή ενίσταμαι αλλά δεν έχει καμιά σημασία...

σ'ευχαριστώ πολύ!

Mia Petra είπε...

Φίλε Νημερτή, σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που -έστω και για 5'- είχα περάσει σε μια άλλη διάσταση, την μόνη αληθινή, αλλά παράλληλα τόσο απραγματοποίητη όσο και άπιαστη, όπως κάθε τι το ιδεατό... Καλό βράδυ και καλό μήνα, αμήν...

Νimertis είπε...

Ναι, κάπως έτσι είναι όπως το λες φίλη μου Joan Petra. Μια άλλη διάσταση...
καλό μήνα σου εύχομαι κι εγώ από καρδιάς...

Eleftheria είπε...

Άψογος...
Την καλημέρα μου Νημερτή και καλό μήνα σου εύχομαι :)))

Νimertis είπε...

Καλό μήνα και σε σένα lefti... να'σαι καλά...

Xrisidel είπε...

Θα ήθελα αν μπορούσα να έχω ένα ενσωματωμένο ακουστικό μόνιμα στα αυτιά μου και να ακούω αυτόν το Άνθρωπο να μιλά...ασταμάτητα.
Κι εγώ να πλάθω εικόνες και να βρίσκω όλες τις χαμένες ανθρώπινες αξίες.
Είμαι βέβαιη ότι ένας από τους λόγους που ο Λιαντίνης ζευγάρωσε με την μεταφυσική του θανάτου(του)τόσο σύντομα, ήταν όταν συνειδητοποίησε τον περιορισμό του να μπολιάσει την νεολαία με το αντίδοτο για την πνευματική (νοητική)αθλιότητα των καιρών, βυθίστηκε στο πέλαγος της "απογοήτεψης".Κι έτσι χάσαμε άλλη μία αξιακή "ιδέα" που ήταν ο Λιαντίνης.
Γιατί όπως έλεγε κι ο Έρασμος "Η βασική ελπίδα ενός έθνους, στηρίζεται στη σωστή εκπαίδευση της νεολαίας"!
Καλή εβδομάδα φίλε μου Νημερτή.

Νimertis είπε...

Xibalba φίλη μου πολύ ωραία τα είπες για τον Λιαντίνη και συμφωνώ.. σου εύχομαι μια πολύ καλή εβδομάδα