Παρασκευή, Οκτωβρίου 25, 2013

Αρκάς και στην... παρέλαση






6 σχόλια:

Rosa Mund είπε...

Πάντα απρόβλεπτος ο Αρκάς, με αιφνιδιάζει ευχάριστα με το εκπληκτικό και συνάμα ευφυές χιούμορ του.

Να 'στε καλά! Καλημέρα!

Unknown είπε...

Μου΄φτιαξες τη μέρα με τον αγαπημένο Αρκά...
Να σαι καλά!!
Καλό Σαββατοκύριακο..
**Αννιώ**

Ανταίος είπε...

χαχαχα,κι εκεί που είχα αρχίσει να χαλαρώνω για τον βραδινό κατακλυσμό μου, διαβάζω για την νέα τού πεζοδρομίου κι έγινε μια έκρηξη στα εγκεφαλικά μου κύτταρα!!

Άντε να κοιμηθώ τώρα...διάολε!!χαχαχα

Καλό σου βράδυ φίλε μου, υπέροχη σκέψη...

Νimertis είπε...

Το ίδιο ευχάριστα με αιφνιδιάζει πάντα κι εμένα Rosa Mund... να'σαι καλά!

Νimertis είπε...

Γεια σου Αννιώ και σ'ευχαριστώ πολύ!

Νimertis είπε...

Ναι φίλε μου Ανταίε... καταλαβαίνω τι εννοείς... μπροστά στο ευφυές χιούμορ είμαστε όλοι ευχάριστα αθωράκιστοι έτσι; Καλά να είσαι!