Δευτέρα, Ιουλίου 12, 2010


Ήλιος

Ήλιος ανεύρετος
Ήλιος επανάληψη
Ήλιος πόνος
Ήλιος οπτασία της αυγής
Ήλιος ευρέτης
Ήλιος Ρωμαίος και Ιουλιέτα χωρισμένοι
Ήλιος προς το εσωτερικό
Ήλιος διάσταση
Ήλιος κοιλιά μαιάνδρων
Ήλιος επίμονος
Ήλιος μαύρο κρύσταλλο
Ήλιος ηλεκτρονική κάλπη
Ήλιος ατομική καρδιά
Ήλιος άρωμα κρασιού ξεθυμασμένο
Ήλιος του κεραυνοβόλου Ειρηνικού
Ήλιος γιουχαρισμένος από ανθρώπους δίχως τύχη
Ήλιος που έπεσε στα χέρια του Τζίμι Χέντριξ
Ήλιος – Κιόσκι
Ήλιος – Ίλιγγος
Ήλιος για πούλημα
Ήλιος για νοίκιασμα
Ήλιος εμπρηστής του θορύβου
Ήλιος – Δοτήρας
Ήλιος ερείπια ενέργειας
ΗΛΙΟΣ ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΥΛΗΣΕ

[Claude Pélieu, Αυτό που λέει το στόμα του ίσκιου μέσα στο μπρούτζινο αστέρι ενός κεφαλιού, 1969.]

από το εξαιρετικό ιστολόγιο http://parathemata.blogspot.com/

2 σχόλια:

Νερένια είπε...

Ήλιος Ρωμαίος και Ιουλιέτα χωρισμένοι


Ξέρεις γιατί;
Ήλιος ειναι ο Ρωμαίος
Φεγγάρι η Ιουλιέτα

Αναγκασμένοι να ζούν το κλεφτό άγγιγμα λίγο πριν το σούρωπο ή το χάραγμα...
Μαγεία αιώνων με μύστες εμάς ...

Εξαιρετικό.....
Την καλημέρα μου...

Ανώνυμος είπε...

Πώς να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου;
Ο Ουρανός δικός μου.
Κι η θάλασσα στα μέτρα μου
Πώς να με κάνουν να τον δω τον ΄Ηλιο μ’ άλλα μάτια;
Στα ηλιοσκαλοπάτια.
...Μ’ έμαθε η μάνα μου να ζω.
Στου βράχου μέσα τα νερά
Ψάχνω σα να μου μιλάνε.
Αυτοί που μου ζητάνε
Να χαμηλώσω τα φτερά…

ΝΙΚ. ΞΥΛΟΥΡΗΣ