Πέμπτη, Ιουνίου 04, 2009

ΑΜΑΝ ΠΙΑ...

Αυτός ο Άδωνις Γεωργιάδης, που θα φτάσει τελικά; Εκτός ότι τον καλούν όλοι από το πρωί ίσαμε το βράδυ και μας τον σερβίρουν, δεν υποφέρεται βρε παιδί μου... φωνάζει, αλαλάζει, κοπανιέται, διακόπτει μονίμως, κάνει τον εξυπνάκια, διορθώνει τους πάντες... Γκαιμπελίσκος ο τύπος. Αντε να νυμφευθεί τη καλή του μπας και χαλαρώσει καθόλου... Και είμαι σίγουρος, καλοβλέπει τη καρέκλα του Καρατζαφέρη και οραματίζεται τον εαυτό του να μαγεύει τα πλήθη και να πέφτουν στα τρένα για πάρτη του, τέτοια πετριά έχει φάει ο άνθρωπος... τέλος πάντων...

2 σχόλια:

Κατερίνα είπε...

Σε προσκαλώ μια μέρα να ζήσεις στην περιοχή του Αγ. Παντελεήμονα, να εργάζεσαι με κατεβασμένα ρολά για να ελέγχεις ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει στο γραφείο σου, να κυκλοφορείς με φόβο μέχρι το περίπτερο να πάρεις ένα πακέτο τσιγάρα (ειδικά όταν πέφτει το σκοτάδι), γιατί στο διάβα σου δεν ανταμώνεις με Έλληνες, αλλά με εκατοντάδες Ασιατών λαθρομεταναστών που σε κοιτάνε με μισό μάτι... κι όχι μόνο...
Δυστυχισμένοι άνθρωποι δε λέω, αλλά που άμα πεινάσουν θα κλέψουν...

Τουλάχιστον ο Άδωνις μέσα στο παραλλήρημα του, λέει και 10 σωστές κουβέντες για τη μεταναστευτική πολιτική...

Δεν ασχολούμαι πια με κόμματα, ούτε με ιδεολογίες. Για μένα η μόνη ιδεολογία και μπούσουλας στη ζωή μου είναι ο βιο-πολιτισμός.
Αυτή η χώρα δεν γίνεται να απορροφήσει και να ενσωματώσει όλους τους λαθρομετανάστες στην ελληνική κοινωνία...
θα γίνω σκληρή αν χρειαστεί να βιοπορίζομαι αξιοπρεπώς στον ίδιο μου τον τόπο.
Πες με ρατσίστρια, δεν έχω πρόβλημα, αλλά θέλω όποιος δεν είναι νόμιμος, να πάει από εκεί που ήρθε...

Νimertis είπε...

Υποκλίνομαι σ'αυτά που λες αλλά εγώ δεν αναφέρθηκα στο ζήτημα αυτό αλλά σε ένα ωραιοπαθή φασιστάκο που νομίζει ότι επειδή φωνάζει και καλύπτει με αγένεια τους άλλους έχει δίκιο. Τι σημαίνει φασισμός άλλωστε; το έχουμε γραμμένο στο μέτωπο; Ο ατομικός μας πολιτισμός είναι το δείγμα και το κριτήριο. Ομολογώ ότι τον παρακολουθώ χρόνια επειδή γνωρίζει άριστα την Ελληνική -και για τα βιβλία του- και όσοι μιλούν την Ελληνική έχουν κάτι να πουν. Οπως και η Λιάνα άλλωστε. Αλλά το θέμα που έθιξες έχει βάση και πρέπει να αντιμετωπιστεί. Αλλοι ευθύνονται γι'αυτά και τους ψηφίζει ο ελληνικός λαός. Καλά να πάθει. Δεν τους λυπάμαι καθόλου. Τους Έλληνες 'πολίτες' εννοώ. Όπως στρώνουν κοιμούνται. Μόνο που τους καραγκιόζηδες που ψηφίζει μου τους φοράει κι εμένα καπέλο και τους υφίσταμαι χωρίς να φταίω... τέλος πάντων γι'αυτό ο Σωκράτης πλακωνόταν με τον Πλάτωνα, ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ο ένας, ΑΡΙΣΤΑΡΧΙΑ φώναζε ο άλλος, ότι δεν μπορεί δηλαδή να έχουμε ΚΡΑΤΟΣ ούτε καν των αρίστων αλλά ΑΡΧΗ των αρίστων... τα πήρα τώρα...