Πέμπτη, Φεβρουαρίου 12, 2009

ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟΣ...

… το πρώτο γιατί δεν έχω σχολιάσει το ότι στη μικρή μας ψηφοφορία για τη πιο σέξυ κατήγαγε περηφανή νίκη η Ντόρα. Μα, δεν είναι τυχαίο ότι την συμπεριέλαβα στη λίστα… τώρα, δε θέλω από μερικούς στραβομουτσουνιάσματα και ειρωνικά χαμόγελα… μπορεί η δική μου κοσμοθεώρηση να βρίσκεται εντελώς αλλού αλλά τι σχέση έχει αυτό με τη σεξουαλικότητα που εκπέμπει ένας άνθρωπος; Και η Ντόρα κατάφερε όσο μεγαλώνει τόσο να στρώνει… ή ύστατη φαντασίωσή μου, Ντόρα και Κοντολίζα μαζί… πω, πω, πάρτε τον… (μου πήραν τη Κοντολίζα, μου απέμεινε η Ντόρα, και πάει και φουλ για προεδρίνα… αυτό με εξιτάρει περισσότερο… μα, χαλάρωσε παιδάκι μου…)

… το δεύτερο, ευχαριστώ Βάαλ για τα σχόλιά σου και, ναι, δεν έχεις άδικο για τον Πολ… υπήρξε μια ιδιαίτερη, εντελώς ιδιαίτερη μορφή και αν δεν υπήρχε και ο Μαλλαρμέ να κρατάει τα ίσα από την πλευρά της ποίησης –τι λέω, ξορκισμένη την είχε κι αυτός, την ποιητική να λέω καλύτερα, όχι τι περιέχει ο μουσακάς αλλά πως τον έφτιαξα, τα υλικά μετρούν κι όχι η γεύση… Πάντως, μέσα στην αυτοενδοσκοπική του μονομανία, ο Πολ άφησε και κάποιους στοχασμούς που με ερεθίζουν… πολύ στεναγμός βρε παιδί μου, από τη μύγα ξύγκι, τέλος πάντων… λέω να τον περιλάβω στο Μαύρο Ρόδο κάποια φορά… Βάαλ, συνέχισε να με επισκέπτεσαι, με τιμάς…

… η επόμενη ψηφοφορία θα είναι πιο σοβαρή (ωχ!)… 

Δεν υπάρχουν σχόλια: