Κυριακή, Ιανουαρίου 18, 2009

Παρά λίγο το παντελονάκι μου να φάει την... τυρόπιτα!

Συγνώμη, δε θέλω να είμαι απορριπτικός στην ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων των ανθρώπων αλλά βλέποντας τον κο Ανδρέα Μικρούτσικο το στομαχάκι μου δεν άντεξε πολύ, η τυρόπιτα ανέβηκε με ταχύτητα φωτός προς τα άνω και παρά λίγο να λερώσω και το καλό μου πανταλόνι... λέω για τη γνωστή δακρύβρεχτη εξομολόγηση προς την Δήμητρα-με καθυστέρηση κάποιων μηνών- που έγινε πάλι θέμα συζήτησης και απασχολεί το κόσμο. Και μένα απασχολεί η αηδία και η ρημαδοτηλεθέαση που τα έχει κάνει όλα ένα μπουρδ.... τέλος πάντων. Κουράγιο Αντρέα. Το επόμενο καλοκαίρι θα περάσεις καλύτερα. Κι αυτό το Star πρέπει να μοιράζει και τα ειδικά σακκουλάκια για τον εμετό να είμαστε εξοπλισμένοι οι ανυποψίαστοι!

2 σχόλια:

Κατερίνα είπε...

Όλα είναι θεμιτά στον έρωτα και στην τηλεθέαση!
Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν, αν με έναν τέτοιο πρωτότυπο τρόπο, μπορείς να τα συνδυάσεις και τα δύο!
Συμπάσχω στο πλευρό του ερωτοχτυπημένου συνβαζελιστή Ανδρίκου και αλαλάζω "Δήμητρα γύρνα πίσω!!!"
(Ευτυχώς που είμαι αλλεργική στο τυρί... :Ρ)

Unknown είπε...

Φιλτατη Κατερινα.....ποσο ακομα θα με απογοητευσεις....δε φτανει που εισαι ομοχρωμη με τον εν λογω καραγκιοζη, παιρνεις και τα μερη του σε αυτες τις γελοιοτητες....θελω να πιστευω πως σου συνεβει μετα απο μια νυχτα εργασιας και...αυπνιας..:P