Κυριακή, Ιανουαρίου 18, 2009

Κε Ράμφο δεν μας τα λες καλά...

Εντάξει, να το δεχθώ -λέμε τώρα- κε Ράμφο μου που σε διαβάζω -προσπαθώ φιλότιμα να σε κατανοήσω ενίοτε αλλά αυτό αφορά μάλλον στο πτωχό iq μου - ότι η 'Ανατολίτικη' νοοτροπία μας από το Μεσαίωνα και μετά μας εγκλώβισε σε μια ενδοστρέφεια, μια 'ησυχαστική' θεώρηση της ζωής, μια απόρριψη του κόσμου και έτσι γίναμε μηδενιστές και ξεσπάμε με το συναίσθημα και όχι με μια στόχευση κλπ, κλπ... αλλά όχι και να θεοποιήσω τη Δύση... ε, όχι κι έτσι κε καθηγητά που σε τιμώ, σε εκτιμώ αλλά... μην το ξεστομίσω... δεν φταίνε πια για όλα οι Πατέρες και οι Απολογητές και η Ησυχαστική παράδοση και θα μας βγει τώρα δικαιωμένος ο... Σταυροφόρος από τη Γαλικία και τη Βρετάνη, ο βλάχος, ο δεινόσαυρος που ακόμα... κλέβει, βιάζει, σοδομίζει και μπαρκάρει με ό,τι απέμεινε από την Πόλη... Ξεχάσαμε το 1204 κε καθηγητά; Δεν ξεχνιέται το ρημάδι... συμφωνώ με κάποιες άλλες θέσεις που εκφράζετε από τηλεόρασης ή από τα κείμενά σας που φιλοτίμως σπουδάζω αλλά, δεν θα φέρω και τον αρχιβάρβαρο από την Εσπερία να μου μάθει πως θα εξεγερθώ και αν η βιτρίνα που θα σπάσω πρέπει να έχει... στόχευση και πολιτικό και πρακτικό περιεχόμενο! Τσ, τσ, τσ... χριστιανός μπορεί να μην είμαι αλλά και μαλ... επίσης δεν είμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: